الخميس، 17 نوفمبر 2011

أنا انسانه ...........





أنا انسانه
....
خضت بحارا .... وسكنت مع من سكن هذه الارض ......
ولكن كنت وحيده فى وسط الارض ......
وتحركت مع الة الزمن فى كل مكان ..... ولم اجد من يعطينى الامان ....
سنوات وراء سنوات تضيع من حياتى .......
قيود تهاجمنى ....... واختيارات تذلنى .......
أحلام تطير فى الهواء ...... وواقع أعيش فيه باستغراب ....
هل نجحت أم لم تنته العقبات .......
فتذكرت انى انسانه لها عيوبها ولها محاسنها .......
ولها حياتها التى تعيش فيها على استحياء ........

6 التعليقات:

أع ـقل مـ ج ـنـونــة يقول...

لكل منا الجانب الخيّر والجانب الشرير
العيوب والمميزات

دايما بقول

انا متناقضة
اذا انا طبيعية

:)

تحياتي لقلبك ولقلمك ولمدونتك الرائعة

Unknown يقول...

بوست جميل وكل شخص ف الدنيا كده ليه عيوب وبيه محاسن تحياتى ودمتى بخير

Afnan m7md يقول...

تسلموا يا قمرات ......

Unknown يقول...

جميل :)

rona ali يقول...

جميله جدآ دة منك بيجد

ممتعه ^_^

nona elsha3nona يقول...

جميله قوى

إرسال تعليق